Kodulehe tegemine pole kindlasti parim koht, kust säästmisega alustada. Kehv värvide valik, keeruline navigeerimine, katkised lingid ning hägused või sisutud pildid on ainult üksikud näited probleemidest, mida odava kodulehe arenduse puhul kaasa võib saada.
Need mitte ainult ei frustreeri kodulehe kasutajaid, vaid takistavad ka ettevõttel eesmärke saavutada. Järgnevalt käsitleme kuut suurimat riski, mida tasub kodulehe tegemisel vältida ning kuidas professionaalsete kodulehe arendajate kaasamine on investeering mitte kulu. Samuti selgitame kuidas kvaliteetse arendaja kaasamine aitab luua ettevõtte klientidele pikaajalist väärtust.
1. Planeeritust suuremad kulud
Kuigi odava arendaja kaasamine võib esialgu tunduda säästliku lahendusena, näeme meie agentuuris sageli, kuidas ettevõtted hiljem muudatuste ja koodi parandamise eest lisaks maksavad. Kui arendaja ei tee oma tööd algusest peale korralikult, siis võivad hilisemad vigade parandused ja ümbertegemised võtta planeeritust oluliselt kauem aega ning minna ka kallimaks olukorrast, kus oleksite kohe alguses otsustanud pisut kallima kuid kvaliteetsema arendaja kasuks.
2. Aeglane laadimiskiirus
Kodulehe laadimiskiirus on üks olulisemaid tegureid, mis mõjutab kasutajakogemust ja SEO-tulemust. Ebakvaliteetne kood või liigne sõltuvus kolmanda osapoole pistikprogrammidest aeglustab lehte, mis omakorda alandab kodulehe positsiooni Google’i otsingutulemustes. Aeglane leht tähendab ka seda, et kasutajad võivad kodulehelt lahkuda enne kui jõuate üldse oma sõnumi edastada.
3. Kehvad optimeerimise (SEO) tulemused
Otsingumootoritele optimeerimine (SEO) nõuab süsteemset ja põhjalikku lähenemist, mis hõlmab selget sisu hierarhiat, meta andmeid ja stiilitunnuseid. Kogenematud arendajad võivad keskenduda ainult kodulehe disainile ja funktsionaalsusele, jättes optimeerimise (SEO) olulised aspektid tähelepanuta. Kehvasti optimeeritud leht jääb aga otsingumootorites tagaplaanile, mis vähendab nähtavust ja see omakorda kodulehe külastatavust.
4. Halvasti skaleeruv veebileht
Paljud odavad arenduslahendused põhinevad valmismallidel, mis võivad piirata kodulehe paindlikkust skaleerimisel – kohanemist erinevate seadmete ja ekraanide suurustega. Samuti võib tekkida olukord kus teie ettevõtte vajadused kasvavad või peate lisama uusi funktsioone ja lehekülgi kuid mallide piirangud seda ei võimalda. See aga võib tekitada vajaduse osaliselt koodi muuta või siis koduleht üldse uuesti üles ehitada. Seepärast tasub kohe alguses valida lahendus, mis võimaldab kodulehel kasvada koos ettevõttega.
5. Madal konversioonimäär
Kui koduleht ei tööta ootuspäraselt – näiteks mõni nupp ei tööta nii nagu vaja või on disain kasutaja jaoks keeruline, siis ei püsi kasutajad kodulehel kaua. Iga tehniline viga kodulehel tähendab kadunud müügivõimalust. Seetõttu on oluline, et nii koduleht ja selle osad töötaksid laitmatult ning kõigis seadmetes. Samuti on oluline, et kodulehe funktsionaalsus ja disain oleksid optimeeritud just sinu kodulehe kasutajate vajadustele vastavaks.
6. Integreerimisprobleemid
Odavad kodulehelahendused ei pruugi sobituda ettevõtte teiste tehniliste lahendustega. Näiteks on paljudes ettevõtetes eluliselt tähtsad kalenderintegreeringud, CRM ühendused ja e-posti automaatika, mis aitavad sujuvalt kordineerida müüke ning turundustegevusi. Integreerimisprobleemid võivad kaasa tuua olukordi kus ettevõtte kaotab aega või teisi ressursse ning koos sellega ka võimaliku konkurentsieelise.
Kuidas professionaalne digiturunduse agentuur saaks aidata?
Kogemustega digiturunduse agentuur aitab teha strateegilisi valikuid alates kodulehe disainimisest, koodi kirjutamisest, kodulehe majutaja valimisest kuni optimeerimiseni, et tagada loodud kodulehe sujuv toimimine ning pikaajaline ja piisav jõudlus. Professionaalse agentuuriga töötades võite kindel olla, et juba algusest peale on arvestatud kõigi oluliste aspektidega. Samuti saate kasu nende oskusteabest ja kogemustest uue kodulehe lanseerimisel ning ka hilisemal turunadamisel.
Odava kodulehe arendamise ahvatlus on arusaadav, kuid pikemas perspektiivis võib see kaasa tuua algsest oluliselt suuremaid kulutusi ning probleeme. Professionaalse agentuuri poolt loodud koduleht pole mitte ainult investeering kvaliteetsesse koodi, vaid ka ettevõtte kasutajakogemusse ja ärilisse edusse.
Allikas: Digituul via Buller Meedia Pilt: Shutterstock